Help Desk dla klientów InoBank został uruchomiony.

NOVUM HELP DESK URUCHOMIONY

Usługa Novum Help Desk została wdrożona dla klientów InoBank Banku Spółdzielczego w Inowrocławiu.

Chcemy zapewnić Wam najwyższy poziom wsparcia oferowany przez doświadczony zespół konsultantów, którzy są dostępni do Twojej dyspozycji przez telefon.  Zespół ten odpowiada za obsługę bankowości internetowej, mobilnej oraz za obsługę kart płatniczych.

Obszary obsługi, które udostępniliśmy Tobie :

Bankowość Internetowa:

  • odblokowywanie dostępu (z możliwością resetu hasła)- by zapewnić Tobie płynną obsługę.
  • Reset hasła oraz kodów uwierzytelniających, szybkie przywrócenie dostępu zgodnie z wymogami bezpieczeństwa.
  • Umożliwiamy Tobie częściową blokadę, np. tylko bankowości internetowej, bez wpływy na dostęp mobilny czy karty płatnicze.
  • Udostępniamy dostęp do historii błędnych logowań i szczegółowych logów operacyjnych w razie potrzeby analizy.

Aplikacja mobilna InoBank Mobile:

  • Aktywne wsparcie przy aktywacji mobilnej,
  • Blokowanie i odblokowywanie dostępu do InoBank Mobile, także z opcją przełączenia na autoryzację SMS.
  • Aktywację pełnej funkcjonalności aplikacji mobilnej.
  • Uwierzytelnienie pracowników InoBank przez aplikację mobilną oraz możliwość kontaktu przez aplikację.
NOVUM HELP DESK URUCHOMIONY

Karty płatnicze:

 

  • zablokujesz i zastrzeżesz  kartę – natychmiastowa reakcja na zagubienie lub podejrzenie nadużycia.
  • sprawdzenie statusu karty – sprawdzisz czy Twoja karta  jest zastrzeżona , zablokowana czy aktywna.

Dzięki Novum Help Desk otrzymasz dostęp do dedykowanych konsultantów – 365 dni w roku od 08:00 do 22:00 włącznie z weekendami i świętami.

tel.: 22 112 26 55