Od dnia 21.08.2024r. (środa) wszystkie transakcje klientów InoBanku zlecane w bankowości internetowej lub w aplikacjach mobilnych będą monitorowane w ramach usługi FDS.
Co to oznacza?
Będziemy monitorować każdą transakcję w bankowości internetowej/ aplikacji mobilnej pod kątem wystąpienia fraudu. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności na Waszych rachunkach. W wyniku naszej analizy przelew może zostać wstrzymany do potwierdzenia lub odrzucony
Co w takiej sytuacji?
Klienci mogą otrzymać poniższe wiadomości – SMS i push z aplikacji:
a) dla transakcji w bankowości internetowej:
„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”
„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcję na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”
b) dla transakcji w aplikacji mobilnej:
„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX z urządzenia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”
„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcje na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”
Nadawcą wiadomości będzie „SGB”.
Po otrzymaniu wiadomości skontaktuj się z Infolinią SGB, aby potwierdzić lub odrzucić transakcję.